جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

سامانه ۱۹۵ از طریق پیامک، تلفن و ایمیل به شکایت مردم رسیدگی می کند

    وزیر ارتباطات با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۹۵ که از طریق پیامک، تلفن و ایمیل امکان دریافت شکایت ها و رسیدگی به آنها را برای کاربران فراهم می کند، گفت: در همین حال بازرسی های وزارت ارتباطات که در بخش های مختلف فعال شده و نیز لینک مبارزه با ارتشاع و فساد که در سایت رسمی این وزارتخانه وجود دارد، باعثمی شود بسیاری از مشترکان بتوانند شکایات خود را در خصوص شرکت های این وزارتخانه و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اعلام کنند.
    سرزمین دانایی
    این مطلب تا کنون 29 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 7 مرداد 1394
    منبع
    برچسب ها : پیامک، تلفن ,طریق پیامک، ,
    سامانه ۱۹۵ از طریق پیامک، تلفن و ایمیل به شکایت مردم رسیدگی می کند

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز سه شنبه 5 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر